tisdag 20 mars 2012

Droppen som fick bägaren att rinna över


Igår höll jag på att 'bryta ihop' fullständigt, bara grät helt okontrollerat. Jag blev rädd för mig själv. Som tur var min kompis här och såg det och kunde lugna mig. Det som fick droppen att rinna över var att L kl 20:50 säger

- Köp Cola

Var precis på väg att skjutsa S till sitt gruppboende, och hade precis varit i källaren och rivit runt bland alla kartonger för att leta efter ett spel som S fått på hjärnan. Att riva runt i källaren där det är allt annat än ordning, fick mig helt frustrerad. Och att bära ut allting till bilen, ännu värre.

När jag sitter på balkongen efter att jag börjat gråta börjar jag skaka okontrollerat, kan inte få min kropp still! Läskigt. När jag börjar gå ut till bilen för att köra ser jag L stå med sina tabletter fullständigt uppslukad av att kolla på dem, med desinfektionsmedlet i andra handen. Då förstod jag verkligen att det jag lever i är en absurd situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar