fredag 18 maj 2012

Sirap

Igår gick jag äntligen ut efter många timmar vid köksbordet. Känner fortfarande en vana att ta mig ut varje morgon, från början gick jag promenader, långa och det var mycket bra för mig. Numer går jag ut på morgon men det blir svårare och svårare att ta sig ut, sitter oftast lång tid innan jag kommer ut och tröttheten gör att jag ibland inte kommer ut. Promenaderna blir oftast kortare och kortare och slutar oftast nära med en kaffe, sen slår tröttheten till och jag kan ofta inte ta mig hem.

Igår gick jag hem efter en kort promenad med kaffe, och när jag gick kändes allting som att allting fick i slowmotion, hur fort jag än gick så kändes det som jag inte kom någonstans. Jag blev rädd och stressad, för jag har inte känns så förut och undrade vad som hände?!

Jag hatar när saker går långsamt, känner massor med stress då, ändå är det just det som är så det känns just nu. Hoppas det kommer bli bättre?

Jag funderar allvarligt på att söka läkare, tror inte att jag är helt okej? Känns inte så iallafall .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar