söndag 3 juni 2012

Förvirrad

Kollade Facebook i morse, och blev verkligen ledsen och förvirrad? När jag ser (läser) vad andra orkar och gör -resor, träffar kompisar, sitter på en uteservering). Iof är inte Facebook rätt ställe eftersom det är ytligt och stämmer nog inte så väl med verkligheten. Men undrar iallafall varde jag inte gör något, orkar något!

Det har verkligen varit en successiv förändring, som egentligen smugit sig på mig. Och att jag normaliserat ett onormalt beteende.

Mitt liv har ingen mening förutom att försöka att stå "ut". Det känns mer och mer som att jag börjar förstå att detta inte är normalt och det är smärtsamt och får mig att vilja gråta. Men, svårt att känna känslor överhuvudtaget. Samtidigt som jag vill undvika de till varje pris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar