onsdag 11 juli 2012

Körförbud

En sak när jag har mycket omkring mig, många tankar och processer.

Jag glömmer mycket som är viktigt i den verkliga världen. Värdsliga saker!

Fick ett brev ifrån Transportstyrelsen (!) om att jag hade körförbud på bilen. Det finns inte på min världskarta att komma ihåg såna saker. Så jag är mycket tacksam emot de att de informerade mig om det! Jag hade sån tur så jag fick tid idag till besiktning. Känns som min vanliga otur inte fick bestämma.

Det är just det med att vara utmattad och förvirrad och ha alldeles för mycket omkring sig. Livet blir krångligare och mer osmidigt. Allt som förut inte tagit alls lång tid att tänka it tar nu både tid, omständighet och energi att göra. Hjärnan är lite som sirap men tankarna har inte saktats ner

Jag ber om tillit och en önskan om acceptera det jag INTE kan förändra nu. Alltid nervös och orolig när något ska bedömas, även när det gäller bilen. Speciellt som jag faktiskt inte har ev aning om jag har sommar - vinter däck på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar