lördag 7 juli 2012

På väg

Äntligen!

Kom L iväg till bilen med sina saker. Han var orolig och nervös men vet också innerst inne att det är för hans bästa. Vi var vakna tidigt och fick vänta på min vän som kör ner, mycket för att L har mycket tillit till honom. En vän som varit med när L var hos tandläkaren och som är den enda förutom S och mig som L haft kontakt med sista åren. Jag förstår L så väl och försöker fokusera bort ifrån L och vara fokuserad i mig.

Jag är också nervös för att det inte ska fungera där nere, att L ska "gå i lås" och fastna i några av sina fobier eller tvångstankar. Ska be till min HP om att L får styrka och kraft för att kunna hantera detta.

Jag känner också lite tomhet, hur det ska bli att vara och bo själv, om jag känner mig rädd och ensam. Att också för mig våga konfrontera mina egna rädslor och spöken som säkert kommet komma när jag inte har Ls energi i huset.

Jag är glad, allting är utveckling framåt nu, vad som än ska komma. Jag är i flow just exakt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar