söndag 19 augusti 2012

Bra

Igår hände det många saker som gav mig hopp.
Jag var in på Facebook genom telefonen och så ringde det, och ....... jag svara!

Fick en fin dag med en väninna och det var LÄNGE sen det hände, vid min födelsedag. Ja iallafall kändes det som länge sen, eftersom jag är väldigt social varelse i vanliga fall.

Varje gång jag orkat sånt som vanliga människor gör så känner jag ett hopp inom mig. Jag kände mig faktiskt lire sugen på att träffa en man vid ett svagt ögonblick. För mig att göra vanliga normala saker, är som för andra att få ett språk. Varje gång jag gör något så känns det som att jag kommer närmare mig själv, känns som att jag varit nersövd och ska lära mig alla saker på nytt. Och varje gång så kommer jag ihåg hur det är att leva!

Jippie, ett mirakel till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar