onsdag 29 augusti 2012

Tid

Idag har jag tid hos terapeuten, besöken där gör mig helt slut, men ska ringa mitt jobb efteråt. Vet inte varför jag har sånt motstånd emot det?

Känslan av maktlöshet och kraftlöshet som kommer när jag ringer mitt jobb, att jag inte duger, är good enough liksom. Vill också, - så mycket som jag inte orkar. Känner mig som en fejk, och det är verkligen värsta känslan. Har så svårt att "stå upp" för mig själv.

Är i en svacka just nu, och det betor nog på att jag inte klarat vissa saker, som konventet och en gammal väninna som hört av sig och är så snäll så hon erbjöd mig gratis behandling av mina fötter. Så snällt, men bara tanken att sitta med mina fötter hos henne, går inte liksom.

Allt det där jag vill och tänker, (för det gör jag mycket, kanske för mycket?) och inte gör någonting. Det är som att mitt liv pågår i mitt huvud hela tiden, alla grejer jag tänker jag vill göra och kroppen säger konstant = NEJ!

Det är verkligen olidligt. Nä nu försöka komma ihåg att säga det här till terapeuten.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar