lördag 6 oktober 2012

Lugn

Inom mig just nu, glad och ska hålla fast och njuta i den känslan.
Träffade försäkringskassan igår en handläggare som var mycket respektfull och som ska hjälpa mig så mycket hon kan att bli okej igen.

Gillar egentligen inte att kalla mig sjuk jag har reagerat friskt på en onormal livs situation. Jag kommer kunna komma tillbaka och genom erfarenhet vet jag att det kommer förändra mig.

Jag upptäckte att jag är en bra person och att jag kan ge något. Igår när jag åkte och hämtade telefonen till L så var vi tvungna att vänta och under tiden så fikade jag med killen som sålde telefonen. Vi fick väldigt bra kontakt och pratade länge, jag öppnade mig väldigt och det kändes bra. Jag berättare för honom om min högsta dröm att få hjälpa ungdomar med adhd att strukturera upp deras papper och ansökningar. När han fick höra det sa han att jag verkligen skulle passa för det. Eftersom han tyckte att jag hade en medkännande personlighet.

Jag har en väldigt destruktiv historia,en den är också min största skatt eftersom den gör att jag förstår vissa saker mer än andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar