torsdag 29 november 2012

Mötas

Ska in till S och promenera med honom, ska försöka att öva mig på att gå när det är snö som jag är livrädd för att ramla i.

Har haft en ganska bra tid där jag känner förhoppning fastän jag kanske egentligen inte borde, eftersom runt omkring är det lite kaos. Men jag försöker att fokusera på små saker som gör mig glad, tex att
vi ska fira jul hos S och jag har inte firat jul någon annanstans än hemma hos mig.

Att nu (kanske) få "åka" och fira jul gör mig förväntansfull precis som när jag var barn. Jag är så glad för det (om det blir så)?

Jag har nu tränat dagligen i snart 2 månader styrka för kropp och jag märker skillnad på min balans. Också min värk pga reumatism har blivit mycket mindre. Däremot har jag tyvärr fått problem med knäna som är vanligt vid reumatiskt så jag måste hitta något sätt att kunna fortsätta träna.

Allt bra. Tack för spegling MildaVilda, ska skriva mer om det snart.







1 kommentar:

  1. Först. Älskar bilden!
    Det låter som det finns hopp. Vad glad jag blir för din skull , även om jag inte känner dig. Men ditt liv berör mig och jag återkommer till din blogg för att följa dina dagar i livet!

    SvaraRadera