måndag 24 oktober 2011

Tappa


Gick till kuratorn idag som jag blivit remitterad till från vårdcentralen. Var i tid, och allting kändes bra förutom den här olidliga tröttheten.

Kom fram och det visade sig att jag tagit fel på 1 månad!. Så himla typiskt mig. När det händer såna saker känns det som jag är slängd i 'ingemansland', som att jag inte uppfattar verkligheten detsamma som andra. Jag tittade på lappen, men jag tappar bort bitar. Som att min hjärna medvetet selekterar ut saker som jag inte orkar 'ta' in.

Sjukskrivningen går ut i morgon, jag blir livrädd, samtidigt som jag förbereder mig på att börja jobba. Känns kul men rädd att jag ska vara så trött, som jag är nu. Mitt hopp ligger till att jag blir piggare av att jobba. Att energinivån liksom höjs när jag måste vara med på ett annat sätt än som det är att gå hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar