söndag 20 maj 2012

Nedräkning

Till jobbet och oron börjar öka, och tankarna far omkring. Dels för allting jag inte klarat av att göra, som tvättstugan, plocka upp sommarkläder, och ta ner vinterkläder. Det är det som är mest stressande, att jag vet vad jag behöver göra, och verkligen vill göra.

Men, .... Jag orkar ingenting av det där.

Jag har ju gjort sånt här förut, och klarat det bra. Men nu är minsta sak jag ska göra, som ett stort berg. Och det blir så oerhört jobbigt och omöjligt att göra något förutom ingenting. Varje dag tänker jag att "idag kan jag bara göra ingenting" men så behöver L ha något handlat och då orkar jag ingenting förutom det! Så oerhört påfrestande.

La änglakort i morse och fick upp ;
"Time ro let go"
Att jag har heavenly guidance just nu och att jag skulle be ärkeängeln Azrael om förmåga att sörja och ärkeängeö Mikael för mod att göra det jag behöver i "frågan".
Jag gjorde faktiskt det (kändes lite konstigt) men när jag bad till Azrael så började jag storgråta. Kändes mycket starkt i mig! Känns som jag innerst inne vet vad jag behöver (sluta mitt jobb, och söka läkare) men vågar inte pga skuldkänslor och rädslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar