fredag 5 oktober 2012

Läkare och Försäkringskassan

Igår läkaren, idag försäkringskassan. Läkaren gick bra, hon hade inte fått remissvar och ska skicka remiss igen. Måste vara något mellan "stolarna"!?

Igår var en fruktansvärd dag, gick bra tills jag kom från läkaren, men sen träffade jag tyvärr V och han spred oerhört negativ energi. Vi diskuterade (för vilken gång i ordningen?) och främst om honom. Mådde dåligt efter en stund, jag klarar inte såna där händelser. Så himla skör. Jag har ju sålt bilen och lovat L att köpa en telefon till honom, och tyvärr "fastnade " jag i det igår. Gjorde helt fel på tradera vilket höll på att kosta mig 2000 kr men kom undan med annons avgift 100 kr. Tack gode gud!

Jag ska röntga hjärnan då jag fått symtom som hon vill kolla, läkarn alltså. Ska till Upplands väsby nu efter mötet med försäkringskassan och hämta telefon.

Jag vet att jag kommer inte vara mänsklig på några dagar nu. Tål inte påfrestningar alls längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar